Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju : zbornik radova

Vrijeme susreta različitih kultura obilježeno je često nedostatkom razumijevanja uslijed raznolikosti kulturnih, nacionalnih, vjerskih, ekonomskih i političkih vrijednosti. Razvoj interkulturalnih kompetencija osjetljiv je i cjeloživotan proces. Značajnu ulogu u tom procesu imaju dječji vrtići, škole i fakulteti koji odgajaju i obrazuju buduće odgojitelje i učitelje – glavne promicatelje, pokretače i medijatore u sjecanju interkulturalnih sadržaja i vrednota.

Cijena: 9,06 €
Cijena / kg
€1.2
Opis

Vrijeme susreta različitih kultura obilježeno je često nedostatkom razumijevanja uslijed raznolikosti kulturnih, nacionalnih, vjerskih, ekonomskih i političkih vrijednosti. Razvoj interkulturalnih kompetencija  osjetljiv je  i cjeloživotan proces. Značajnu ulogu u tom procesu imaju dječji vrtići, škole i fakulteti koji odgajaju i obrazuju buduće odgojitelje i učitelje – glavne promicatelje, pokretače i medijatore u sjecanju interkulturalnih sadržaja i vrednota.

Zbornik Položaj Roma u odgoju i obrazovanju sadrži radove, teorijske analize, rezultate istraživanja i primjere dobre prakse kroz koje su se u konstruktivnoj raspravi donijeli vrijedni zaključci, poput: školu valja shvaćati kao interkulturalnu zajednicu, a u okviru nje, naučiti učenike osnovnom umijeću uspješnog interkulturalizma: prvo slušati pa tek onda govoriti ; zalagati se za utemeljenje različitih modela odgoja i obrazovanja za Rome, budući da se standardni modeli često pokazuju nedostatnima s obzirom na specifičnosti romske populacije ; nakon provođenja projekata, valja ustrajati na osnaživanju interkulturalnih kompetencija, a posebice kompetencija za rad s romskom djecom i brojne druge.

 

Urednik/ci: Mlinarević, Vesnica; Brust Nemet, Maja; Bushati, Jozef

Izdavač: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Godina izdanja: 2015.

Broj stranica: 596

ISBN: 978-953-6965-42-7

Košarica

 x 

Košarica je prazna.