Strategije razumijevanja pri čitanju – metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika


Sales price 13,93 €
Price / kg:
€1.85
Description

U knjizi Strategije razumijevanja pri čitanju: Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi Hrvatskoga jezika opisane su metodičke mogućnosti podučavanja učenika strategijama razumijevanja pri čitanju. U literaturi su zabilježene mnogobrojne podjele strategija učenja pa tako i strategija čitanja. Slijedom toga, i u ovoj su knjizi strategije razumijevanja pri čitanju uzimale u obzir s jedne strane dosadašnja znanstvena i metodička promišljanja o toj temi, a s druge strane njihova je podjela rezultat autoričana promišljanja o knjizi i čitanju, i to ponajprije čitanju i razgovoru o pročitanome u razrednome kontekstu. Strategije su razumijevanja pri čitanju u knjizi podijeljene na:  STRATEGIJE PRIJE ČITANJA: strategija pregledavanja teksta, strategija primjene prethodnoga znanja (prije čitanja), strategija postavljanja pitanja (prije čitanja), strategija predviđanja (prije čitanja) STRATEGIJE ZA VRIJEME ČITANJA: strategija primjene prethodnoga znanja (za vrijeme čitanja) ili strategija povezivanja prijašnjega znanja s novim informacijama dobivenim za vrijeme čitanja, strategija predviđanja (za vrijeme čitanja), strategija razumijevanja značenja riječi, strategija vizualizacije, strategija traženja glavne misli, strategija razlikovanja bitnoga od nebitnoga, strategija postavljanja pitanja (za vrijeme čitanja), strategija rješavanja problema STRATEGIJE NAKON ČITANJA: strategija razmišljanja o onome što se pročitalo (refleksija), strategija postavljanja pitanja (nakon čitanja), strategija određivanja kompozicijskoga ustroja teksta, strategija sažimanja pročitanoga. U knjizi su dani prijedlozi čitanja književnoumjetničkih (literarnih)proznih i informativnih (ekspozitornih) tekstova, i to proznih.

 

Autor/i: Bakota, Lidija

Izdavač: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Godina izdanja: 2020.

Broj stranica: 304

ISBN: 978-953-6965-95-3