Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole

Ovo znanstvena monografija polazi od suvremenih pedagogijskih spoznaja, kurikulumskih i didaktičkih teorija, ukazujući da se umjesto kompetitivnog ozračja u nastavni proces integrira kooperativna strategija, koja osigurava suradničko ozračje i dinamičan timski rad. Problematika preopterećenosti učenika, školskim zahtjevima kojima je izložen, postaje paradoksalna. Paradoksalna je stoga što se neprekidno zagovara rasterećenje učenika, a događa se suprotno od onoga što se moglo očekivati.

Sales price 8,36 €
Price / kg:
€1.11
Description

Ovo znanstvena monografija polazi od suvremenih pedagogijskih spoznaja, kurikulumskih i didaktičkih teorija, ukazujući da se umjesto kompetitivnog ozračja u nastavni proces integrira kooperativna strategija, koja osigurava suradničko ozračje i dinamičan timski rad. Problematika preopterećenosti učenika, školskim zahtjevima kojima je izložen, postaje paradoksalna. Paradoksalna je stoga što se neprekidno zagovara rasterećenje učenika, a događa se suprotno od onoga što se moglo očekivati.

Svaka škola predstavlja određeno opterećenje za učenika. Učenička je preopterećenost određena zahtjevima kojima je izložen u pogledu vladanja nastavnim i izvannastavnim sadržajima u svrhu razvoja temeljnih kompetencija. Kada su ukupne obveze učenika trajnije neusklađene s njegovim psihofizičkim mogućnostima, odnosno kada zahtjevi škole iziskuju preveliki psihofizički napor i vremensku prezauzetost, govorimo o prepreopterećenosti učenika.

 

Autor/i: Munjiza, Emerik; Peko, Anđelka; Dubovicki, Snježana

Izdavač: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Godina izdanja: 2016.

Broj stranica: 175

ISBN: 978-953-6965-47-2