Pročelnica Odsjeka za pedagogiju, povijest i filozofiju pri Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti dr. sc. Snježana Dubovicki, izv. prof., u suautorstvu s dr. sc. Emerikom Munjizom, izv. prof., objavila je svoju petu znanstvenu monografiju Praksa stare škole u Hrvatskoj.
Ovo sveučilišno izdanje nastalo je kao rezultat dugogodišnje analize većega broja pedagoške dokumentacije vidljive u obliku školskih zakona, propisa, uputa i naredbi, nastavnih planova i programa te relevantne znanstvene literature iz područja povijesti pedagogije, školstva i učiteljstva. Kako se školske reforme i nastavne inovacije tumače kao odmak od prethodnoga ili postojećega stanja, često se iz neznanja ili namjere novim proglašava i ono što je postojalo (a moguće je da je i zaboravljeno). Kako bi se ublažila postojeću praksu, navedena znanstvena monografija analizira staru školu prema bitnim odrednicama kao sigurniji put u uvođenju novoga.
Analiza školske prakse stare škole potvrdila je tezu da se između stare i nove škole može utvrditi ciklički kontinuitet na primjerima privatnoga školstva, školskih vrtova te radnoga odgoja i obrazovanja usmjerenoga učenicima.


