Opis
Monografija Dječji diskurs: razvoj pripovjedne sposobnosti sadrži četiri temeljna poglavlja: Kako su jezik i komunikacija povezani s pripovijedanjem? Diskurs i pripovijedanje – teorijska promišljanja 3) Dječji pripovjedni diskurs i 4) Pripovijedanje u kontekstu rane pismenosti. U monografiji se razmatra dječji pripovjedni diskurs u predškolskom i ranom školskom razdoblju pri čemu se on smješta u okvir interakcijskoga djelovanja pragmatike i komunikacije. Monografija sadrži sistematizaciju dosadašnjih spoznaja o razvoju dječje pripovjedne sposobnosti, tumačenje te sposobnosti kao višedimenzionalnoga konstrukta određenog nizom jezičnih i nejezičnih čimbenika i detaljan opis njegova razvoja. U posljednjem je poglavlju naglašena važnost uloge slikovnica i knjiga, zajedničkog čitanja, obiteljske pismenosti na razvoj pripovijedanja i učenje čitanja i pisanja.
Ova je znanstvena monografija namijenjena stručnoj i znanstvenoj javnosti, svima koji se bave područjem ranoga usvajanja i učenja jezika, te studentima učiteljskih fakulteta, ali i studentima kroatistike te drugih filoloških studija.