Opis
U Priručniku za rad s djecom s teškoćama u razvoju u srednjim školama prvenstveno se htjelo prikazati postojeće stanje na području Slavonije kada je riječ o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u srednje škole, a za koje se vjeruje da se može u dobrom dijelu primijeniti i na ostatak Republike Hrvatske, a njegov najvažniji doprinos smatra se upravo u davanju smjernica stručnim suradnicima, nastavnicima kao i roditeljima u radu s učenicima s teškoćama u razvoju koji su uključeni u redovne srednje škole.
Priručnik je nastao kao rezultat rada na projektu pod nazivom „Implementacija inkluzije u srednje škole“, čiji je glavni cilj identifikacija prepreka u implementaciji inkluzije na srednjoškolskoj razini odgoja i obrazovanja što je rezultiralo nastankom samog Priručnika.
Urednice: Velki, Tena; Romstein, Ksenija
Izdavač: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Godina izdanja: 2018.
Broj stranica: 192
ISBN 978-953-6965-65-6