Dana 30. siječnja 2025. na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu održan je sastanak čelnika visokoobrazovnih ustanova koje izvode učiteljske i odgojiteljske studije. Sastanak je inicirala dekanica Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić. Sastanku su nazočili dekanica Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku prof. dr. sc. Emina Berbić Kolar, dekan Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci dr. sc. Darko Lončarić, izv. prof., dekanica Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. Dobrile u Puli prof. dr. sc. Ivana Paula Gortan-Carlin, prodekanica za studijske programe i kvalitetu Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Splitu dr. sc. Morana Koludrović, izv. prof., te dr. sc. Branimir Mendeš, doc., pročelnik Odsjeka za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Sa Sveučilišta u Zadru sastanku su nazočile pročelnica sveučilišnoga Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja dr. sc. Maja Cindrić, doc., i njezina zamjenica prof. dr. sc. Katarina Ivon te pročelnica sveučilišnoga Odjela za nastavničke studije u Gospiću dr. sc. Sanja Vrcić-Mataija, izv. prof. Uime Sveučilišta u Slavonskom Brodu sastanku je nazočila pročelnica Odjela društveno-humanističkih znanosti dr. sc. Katarina Šarčević Ivić-Hofman, doc.
Dekanica Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić organizirala je sastanak kako bi predstavila strateške aktivnosti Fakulteta, ali i sebe kao novoizabranu dekanicu. Na sastanku se razgovaralo o potrebi suradnje radi ostvarenja zajedničkih međuinstitucijskih ciljeva. Naglasak je bio na izradi standarda kvalifikacija za učitelja/učiteljicu razredne nastave i usklađivanju programa prijediplomskoga studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje s upisanim standardom kvalifikacije sveučilišni prvostupnik / sveučilišna prvostupnica ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Razgovaralo se o mogućnostima znanstvene suradnje, kao i o trendovima zapošljavanja učitelja i odgojitelja te s njima povezanih politika upisnih kvota, a u razgovoru je dotaknuta i perspektiva diplomskoga studija ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja.


