KUL-PRO

O projektu / About Project

Unaprjeđenje kulture i kvalitete obrazovnoga sustava u kontekstu profesionalnoga razvoja odgojitelja i učitelja – KUL-PRO

Glavni je cilj projekta unaprjeđenje kulture i kvalitete obrazovnoga sustava u kontekstu profesionalnoga razvoja odgojitelja i učitelja. U središtu je istraživačkoga interesa profesionalni identitet odgojitelja i učitelja, njihove vrijednosti, standardi i etika djelovanja unutar kulture i kvalitete odgojno-obrazovnih ustanova. Iz glavnoga cilja proizlaze sljedeći podciljevi: (1) teorijska konceptualizacija kulture, kvalitete i profesionalnoga razvoja u obrazovnom sustavu koja doprinosi razvoju novih znanstvenih spoznaja u području pedagogije, psihologije, glazbene i likovne pedagogije (2) empirijsko istraživanje čimbenika koji doprinose profesionalnom razvoju odgojitelja i učitelja kao i razvoju kulture i kvalitete ustanova ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnoškolskoga i visokoškolskog obrazovanja (3) izrada prijedloga za unaprjeđenje profesionalnih kompetencija i etičkih standarda u odgoju i obrazovanju (4) omogućiti vidljivost i primjenu rezultata istraživanja znanstvenicima i praktičarima na nacionalnoj i međunarodnoj razini (5) suradnja s ustanovama iz kulture i obrazovanja na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Projekt će koristiti kvalitativne i kvantitativne istraživačke metode što će doprinijeti oblikovanju kvalitetnije obrazovne politike u Republici Hrvatskoj i jačanju konkurentnosti obrazovnoga sustava. Očekivani znanstveni doprinos ogleda se u razvoju teorijskih i praktičnih uvida koji mogu unaprijediti profesionalni razvoj odgojitelja i učitelja te ukupnu kvalitetu obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Projekt doprinosi znanstvenoj spoznaji u području obrazovanja, potiče dijalog između znanstvene zajednice i obrazovne prakse te jača kapacitete institucija za sustavno unaprjeđenje kvalitete.

Improving Culture and Quality of the Education System in the Context of Teachers’ Professional Development – KUL-PRO

The project primarily aims at improving the culture and quality of the education system in the context of professional development of teachers. The research interest focuses on the professional identity of teachers, their values, standards and work ethic within the culture and quality of educational institutions. In accordance with that, the project team will achieve the following outcomes: (1) theoretical conceptualization of culture, quality and professional development in education system that contributes to the development of new scientific findings in the field of pedagogy, psychology, music and art education (2) empirical investigation of factors that contribute to the professional development of teachers, as well as the development of the culture and quality of ECEC institutions, primary education institutions and higher education institutions (3) a list of suggestions for the improvement of professional competences and ethical standards in education (4) the findings made visible and accessible to scientists and practitioners at the (inter)national level (5) cooperation with cultural and educational institutions at the (inter)national level. Both qualitative and quantitative research methods will be applied, which will contribute to the upgrade of education policies in the Republic of Croatia and make the education system more competitive. The expected scientific contribution is reflected in the theoretical and practical insights that can improve the professional development of teachers, as well as the overall quality of education in the Republic of Croatia. The project contributes to the scientific knowledge in the field of education, encourages the dialogue between the academic community and practitioners, and strengthens the institutional capacity for systematic quality improvement.

Voditeljica projekta / Project leader

dr. sc. Maja Brust Nemet, izv. prof.

Suradnici / Project team

prof. dr. art. Goran Kujundžić
dr. sc. Tijana Borovac, izv. prof.
dr. sc. Lidija Nikolić, izv. prof.
dr. sc. Alma Škugor, izv. prof.
dr. sc. Rahaela Varga, izv. prof.
dr. sc. Ida Somolanji Tokić, doc.
dr. sc. Višnja Vekić-Kljaić, doc.
dr. sc. Blanka Gigić Karl, doc.
dr. sc. Željko Rački, doc.
dr. sc. Antonija Huljev, doc.
dr. sc. Ružica Tokić Zec, doc.
Petra Bučević, asistentica
Gordana Ercegovac-Jagnjić, viša predavačica

Trajanje projekta / Project duration

48 mjeseci/months (1.10.2025. – 30.9.2029.)

Projektne aktivnosti / Project activities