Srijeda, 16 Ožujak 2022
14. ožujka 2022. održana je završna konferencija HKO projekta Inoviranje programa učiteljskih i odgojiteljskih studija primjenom HKO-a (Inputs). Nositelj projekta bio je Učiteljski fakultet iz Zagreba, a partneri su bili: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek; Učiteljski fakultet, Rijeka; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula; Filozofski fakultet, Split i Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar. Projekt je trajao tri godine, od 22. ožujka 2019. do 16. ožujka 2022. Vrijednost projekta iznosila je 3.550.324,85 kn. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Projektom su realizirani sljedeći rezultati:
 
 - Razvijen prijedlog standarda zanimanja: učitelj primarnog obrazovanja u skladu s HKO-om.
 
 - Unaprijeđeni studijski programi: preddiplomski sveučilišni studij Ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, diplomski sveučilišni studij Ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, integrirani preddiplomski i diplomski Učiteljski studij.
 
 - Razvijen program cjeloživotnoga obrazovanja: ravnatelj odgojno-obrazovnih ustanova.
 
 - Edukacija zaposlenika sa svrhom unaprjeđivanja postupaka osiguranja kvalitete visokog obrazovanja.
 
 - Edukacija nastavnika sa svrhom unaprjeđivanja nastavne djelatnosti u visokom obrazovanju.
 
Očekivani rezultati projekta usklađeni su s ključnim i strateškim dokumentima Republike Hrvatske i Europske unije. Projektom se izravno doprinosi ostvarivanju ciljeva Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije (2014). Završnom konferencijom dan je pregled svih aktivnosti odrađenih u posljednje tri godine.
Ponedjeljak, 07 Ožujak 2022

Međunarodni znanstveni skup "S guslama kroz gromovni vijek: Novi pristupi životu i kulturnom djelovanju fra Grge Martića (24.01.1822. - 30.8.1905.) o 200. godini rođenja" u organizaciji Zavoda za znanstveni i umjetnički rad u Đakovu u suradnji sa Zavodom za znanstveni i umjetnički rad HAZU u Osijeku i Fakultetom za odgojne i obrazovne znanosti održat će se u petak 8. travnja 2022. u 10 sati, Središnja biskupijska i fakultetska knjižnica, Preradovićeva 17, Đakovo.

Program znanstvenog skupa "S guslama kroz gromovni vijek: Novi pristupi životu i kulturnom djelovanju fra Grge Martića (24.01.1822. - 30.8.1905.) o 200. godini rođenja"

Ponedjeljak, 07 Ožujak 2022
Centar za rehabilitaciju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku,
Hrvatska komora edukacijskih rehabilitatora
i
Hrvatsko logopedsko društvo, Slavonsko-baranjska podružnica
pozivaju Vas na online okrugli stol
„Zaštita djece s teškoćama u razvoju od nestručnih pružatelja
rehabilitacijskih usluga u Republici Hrvatskoj“
 
koji će se održati 11. 3. 2022. godine (petak) s početkom u 10 sati putem platforme Zoom.
 
Ponedjeljak, 07 Ožujak 2022

3. ožujka 2022. godine Hrvatski zavod za javno zdravstvo donio je nove  Preporuke za održavanje nastave na visokim učilištima u razdoblju pandemije bolesti covid-19 uz primjenu protuepidemijskih mjera za ljetni semestar akademske godine 2021./2022. 

Prema navedenim dokumentima ukinute su sve mjere te se nastava od ponedjeljka izvodi u potpunosti uživo bez ograničenja u odnosu na broj studenata u učionici.

Petak, 04 Ožujak 2022

U okviru ERASMUS+ Programa - Ključne aktivnosti 1, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku dana 4. ožujka 2022. objavljuje natječaj za dodjelu financijskih potpora studentima koji odlaze na inozemne visokoškolske ustanove ili organizacije. Svrha boravka u inozemstvu je studijski boravak ili stručna praksa ili kombinirani studijski boravak i stručna praksa ili kratkoročna (kombinirana) mobilnost.

Poveznica na tekst natječaja: http://www.unios.hr/natjecaj-za-erasmus-ka1-mobilnost-studenata-za-zimski-semestar-u-akademskoj-godini-2022-2023/

Četvrtak, 24 Veljača 2022

Studenti druge godine preddiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja upoznati su s mogućnostima primjene robota Blue-bot i Lego Boost u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Na radionici održanoj 26. siječnja 2022. pod vodstvom dr. sc. Karoline Dobi Barišić studenti su se upoznali sa spomenutim robotima, raspravljalo se o prednostima i nedostacima njihova korištenja te na koji način upotreba robota može doprinijeti razvoju računalnog razmišljanja kod djece predškolske dobi.

23. veljače 2022. održan je online sastanak sa studentima srodnih fakulteta iz Portugala i Španjolske na kojem su studenti međusobno razmijenili iskustva i primjere dobre prakse.