Voditeljica Odsjeka:
Ime i prezime |
dr. sc. Ivana Marinić |
Zvanje |
Docentica |
|
|
Broj ureda |
66 |
Istraživački interesi |
figurativni jezik i misao; usvajanje engleskog kao stranog jezika |
|
Ivana Marinić predavala je engleski jezik u osnovnoj školi deset godina pri čemu je dio tog staža provela usavršavajući se i djelujući na području dramske pedagogije, obrazovanja odraslih i učenika s poremećajima u ponašanju te rada s djecom s posebnim potrebama. Bila je mentorica studentima engleskoga jezika s Filozofskoga fakulteta u Osijeku i mentorica pripravnicima do stručnoga ispita. Objavila je tri dramska teksta za djecu u aktualnim udžbenicima Školske knjige „Snaga riječi“. Na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti sudjeluje u izvedbi nastave kolegija Govor i izgovor u ranom učenju engleskog jezika, Fonologija engleskog jezika, Govorne vježbe engleskoga jezika I i II, Engleski jezik ranog i predškolskog obrazovanja te Jezik i filozofija obrazovanja. Sudjelovala je u projektu Filozofskoga Fakulteta u Osijeku „Analiza interferencija u prevođenju gramatičkih struktura s engleskog na hrvatski jezik u književnosti, medijima i marketingu“. Članica je organizacijskoga odbora 8. međunarodnog znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, u organizaciji Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku (Osijek, 1.-2. prosinca 2017.). Članica je Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku (HDPL) i Hrvatskog udruženja profesora engleskoga jezika (HUPE). Jedna je od autorica serije udžbenika Školske knjige za engleski jezik Footsteps. |
Popis publikacija (poveznica na CROSBI) |
Članovi Odsjeka:
Ime i prezime |
dr. sc. Mirna Erk |
Zvanje |
Docentica |
|
|
Broj ureda |
61 |
Istraživački interesi |
Ovladavanje inim jezicima, socio-kognitivna teorija OVIJ-a, faktor dobi, jezični unos i interakcija. |
|
Mirna Erk u Osijeku je 1995. godine završila studij engleskog i njemačkog jezika i književnosti (Pedagoški fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku). Od 1999. godine radi na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku (prethodno Visokoj učiteljskoj školi u Osijeku, odnosno Učiteljskom fakultetu u Osijeku). Na Sveučilištu u Zagrebu, Filozofskom fakultetu u Zagrebu, doktorirala je 2013. godine. Do 2020. godine radila je na mjestu više predavačice te je bila usmjerena na stručni rad i aktivnosti objavljivanja stručnih radova, izlaganja na stručnim skupovima i aktivima za nastavnike stranih jezika, vođenje radionica za nastavnike stranih jezika, organizacije ljetnih škola i predavanja domaćih i stranih izlagača (u okvirima djelovanja osječke podružnice Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika). Od listopada 2020. godine u znanstveno-nastavnom je zvanju te je sada većinom usmjerena na znanstveni rad. Na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku vodi kolegije Teorije učenja i usvajanja jezika, Rano poučavanje engleskog jezika, Metodičke vježbe engleskog jezika, također i kolegije engleskog jezika kao jezika struke. Pod njenim mentorstvom izrađeno je 15 diplomskih radova. Do sada je sudjelovala u četiri projekta, od čega su dva bila međunarodna znanstveno-istraživačka projekta. Izlagala je na tridesetak međunarodnih skupova, tri puta kao pozvani predavač. Objavljuje znanstvene, pregledne i stručne radove o temama povezanim s ulogom dobi u procesu ovladavanja stranim jezikom i uvjetima u kojima se ovladava engleskim jezikom u RH, s naglaskom na vanjske čimbenike stranojezičnog razvoja. |
Popis publikacija (poveznica na CROSBI) |