Srijeda, 02 Veljača 2022

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti prepoznaje važnost suradnje s lokalnom zajednicom. „Mali ulozi, velike promjene“ naziv je projekta udruge „Romski resursni centar“ iz Darde kojim se djeci predškolske dobi s područje općine Darda, a koja nisu uključena u sustav predškolskog odgoja i obrazovanja, nudi mogućnost sudjelovanja u različitim obrazovnim i društvenim aktivnostima i radionicama. U projekt je uključena studentica našeg fakulteta kao voditeljica radionica te studenti volonteri iz udruge studenata odgojnih i obrazovnih znanosti Futuri Magistri koja je osnovana pri našem fakultetu 2016. godine.

1. veljače 2022. održan je informativni sastanak o do sada ostvarenim koracima i planovima za nastavak provedbe projekta.

Ponedjeljak, 24 Siječanj 2022

 

45. Jubilarni međunarodni ICT skup MIPRO 2022 održat će se od 23. do 27. svibnja 2022. godine u Opatiji, uz tehničko kosponzorstvo IEEE-a. Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti je suorganizator skupa. Više informacija putem poveznice www.mipro.hr

Ovogodišnji slogan skupa je „ICT u pametnim digitalnim ekosustavima“, a pokrit će različita područja primjene ICT-a, od mikroelektronike, elektronike, podatkovne znanosti, biomedicine, telekomunikacija, preko računala u obrazovanju, inženjerskog obrazovanja do inteligentnih i poslovnih inteligentnih sustava, robotike, digitalne ekonomije, prava i još mnoga druga područja. Ove godine skup daje poseban značaj pametnoj industriji te je oformljeno novo savjetovanje pod nazivom “Pametna industrija i digitalni ekosustavi - SIDE” koje će se održati po prvi put.
 
Ova je najava primarno namijenjena autorima znanstvenih i stručnih radova, iako će se skup osim savjetovanja sastojati i od različitih zanimljivih radionica, okruglih stolova, pozvanih prezentacija i predavanja te drugih programskih segmenata.
 
Rok za prijavu sažetaka je ponedjeljak, 31. siječnja 2022. godine.
 
Radove je moguće prijaviti za 16 različitih savjetovanja. Svi radovi će proći dvije dvostruko anonimne recenzije, a ista osoba može prijaviti više radova.

Prezentirani radovi na engleskom jeziku bit će poslani za uključenje u digitalnu bazu IEEE Xplore. Postoji mogućnost da se odabrani znanstveni radovi uz određenu doradu objave u sljedećim časopisima: Journal of Computing and Information Technology (CIT), MDPI Applied Science, MDPI Information Journal, Frontiers i EAI Endorsed Transaction on Scalable Information Systems.
 
Cjelovite upute za autore, rokovi, kotizacije i ostali važni detalji dostupni su na www.mipro.hr.
 
Više o skupu doznajte na službenom portalu MIPRO, a odgovore na dodatna pitanja možete zatražiti na adresi Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Srijeda, 12 Siječanj 2022

Pozivamo Vas na 1st online International Conference: ICT in Life koja će se održati na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku 13. svibnja 2022. godine. Rok za slanje sažetaka je 31. siječnja 2022. godine. Više o konferenciji možete vidjeti na internetskoj poveznici: https://ictinlife.eu/

Utorak, 11 Siječanj 2022

Pozivamo Vas na Međunarodnu znanstvenu konferenciju Didaktički izazovi IV: FUTURES STUDIES IN EDUCATION koja će se održati na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku od 26. - 27. svibnja 2022. godine. Rok za slanje sažetaka je 15. veljače 2022. godine. Više o konferenciji možete vidjeti na internetskoj poveznici: https://didactic-challenges0.webnode.hr/

Petak, 17 Prosinac 2021

Na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti, jučer 16. prosinca 2021. smo upisali 2. generaciju studenata poslijediplomskog specijalističkog studija Vođenje i upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama. Prijamu su nazočili polaznici i profesori, nositelji kolegija koji su predstavili silabuse. Na početku su studentima dobrodošlicu poželjeli dekan Fakulteta prof. dr. sc. Damir Matanović i voditeljica studija izv. prof. dr. sc. Snježana Dubovicki. Sretni smo i ponosni što naši studenti na svim razinama obrazovanja prepoznaju važnost ulaganja u sebe, a to je uvijek najbolja investicija! Sretno!

Srijeda, 01 Prosinac 2021

Imate poduzetničku ideju? Želite pokrenuti vlastiti posao? Pozivamo vas da se prijavite na projekt Start for Future, koji vam nudi pomoć u realizaciji vaše poduzetničke ideje u obliku konzultantske i stručne pomoći eksperata iz industrije, poduzetničkih inkubatora, Europske komisije, razmjene ideja sa drugim studentima sa više od 20 partnerskih sveučilišta. Ideje moraju biti u okviru sljedećih područja: proizvodnja, cirkularna ekonomija i održiva urbana mobilnost.

Rok za prijavu je 19. prosinca 2021. godine. Više informacija o projektu, kao i upute za prijavu, možete vidjeti u prezentaciji.

Utorak, 23 Studeni 2021

Erasmus+ projekt GAME (eng. Generative Application to Manage Education) predstavljen je studenticama izvanrednog preddiplomskog sveučilišnog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, na Dislociranom studiju u Slatini, u petak, 18. studenoga 2021. godine. Ravnateljica osnovne škole Eugena Kumičića u Slatini Božica Majhen, prof. pozdravila je i predstavila sudionike u projektu: glavnog koordinatora školu Aslanli Ortaokulu iz Turske i partnere Osnovnu školu Eugena Kumičića iz Slatine, Shkolla Fillore Nikolla Vapcarov Shkup iz Republike Sjeverne Makedonije, Riga Secondary School No. 25 iz Latvije, 20 Imerisio Gymnasio Karditsas iz Grčke i Eschola Profissional Amar Terra Verde iz Portugala. Projekt je zatim detaljnije predstavila koordinatorica projekta Iva Vilček, prof. engleskog jezika koja je objasnila iz kojih je razloga projekt napisan te koji su glavni ciljevi projekta. Riječ je o projektu čiji je glavni cilj smanjiti prerano napuštanje škole, a to će se postići kroz modernizaciju nastavnih metoda i metoda učenja, uvođenje projektne nastave kako bi se razvilo kritičko i kreativno mišljenje, razvojem jezičnih vještina, STEM vještina te interkulturalnih vještina kod učenika. Jedan od ciljeva je potaknuti motivaciju učenika kroz uvođenje novih tehnika poučavanja, a među njima i kroz tehniku igre. U okviru projekta proučava se pedagošku vrijednost nekoliko igara i aktivnosti: taboo, dingbats, pogodi tko sam, igre na karti, drama u matematici i znanosti, geometrijski oblici skriveni u okolišu te igre riječima. Svaka od zemalja partnera zatim je predstavila po jednu igru, objasnila kako se ta igra koristi u nastavi i u kojim se predmetima može koristiti. Također su pokazani primjeri igara koje su izradili učenici i učitelji. Nakon prezentacije projekta i odabranih igara, studentice su popunile anketni upitnik pomoću koje će se analizirati pedagoška vrijednost igre u nastavi. Studentice su igre evaluirale kao korisno sredstvo učenja i poučavanja, kao pomoć učenicima u lakšem usvajanju nastavnih sadržaja, kao motivaciju na nastavi i izvrstan poticaj na interakciju među učenicima.